Všeobecné obchodní podmínky - ubytovací řád
1. Základní
ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem ubytovacích služeb (dále jen "provozovatel"), služby uvedené na www.vyhlidkahamry.webnode.cz, v provozovně Hamry 75, 340 22, Hamry, a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen "nájemce").
Provozovatel poskytuje ubytovací služby na základě platnosti o živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ubytování nebo objednáním dárkového poukazu (telefonicky, emailem, SMS) projevuje nájemce svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nájemce přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení.
Každý nájemce je povinen se s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel. Ubytovací řád je k dispozici v ubytovacím zařízení.
Nesouhlasí-li nájemce s těmito podmínkami, má možnost služby ubytování nevyužít.
2. Objednávka služeb ubytování
Termín návštěvy
- Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem minimálně 3 dny před příjezdem a to:
- telefonicky, SMS - tel: 604514179
- Emailem: vyhlidkahamry@seznam.cz
- Rezervační portál: https://www.e-chalupy.cz/dotaz-na-ubytovani.php
3. Kauce
Pro závaznou rezervaci termínu je podmínkou zaslat kauci na účet, který bude zaslán zájemci o termín, a to nejpozději 7 dní po objednání termínu. V opačném případě nebude termín závazně rezervován.
Výše kauce činí 2.000 CZK. Po připsání platby na účet bude termín závazně rezervován.
Kauce bude vrácena, po ukončení termínu ubytování, zpět na účet, ze kterého přišla platba, do 5 pracovních dnů. Kauce se neodečítá od smluvní ceny ubytování.
KAUCE PROPADÁ POKUD:
- Nájemce nedodrží všeobecné podmínky provozovatele.
- Nájemce nezaplatí 100% smluvní ceny dle platného ceníku ubytování včas, nejpozději 22 dní před příjezdem.
- Nájemce zruší termín nejpozději 21 dní před příjezdem.
- Nájemce nebo jeho domácí mazlíček se bude chovat nevhodně po celou dobu jeho ubytování ( nedodžování nočního klidu aj.).
- Nájemce způsobí závažné škody na ubytování.
- Nájemce nenahlásí přesný počet ubytovaných osob.
- Nájemce nedodrží maximální počet ubytovaných osob (maximálně 4 osoby).
- Nájemce odcizí majetek pronajímatele.
- Nájemce poškodí regulaci teploty, popřípadě s ní bude neoprávněně manipulovat.
4. Platba
Nájemce je povinen zaplatit 100% smluvní ceny nejpozději 22 dní před příjezdem.
5. Zrušení rezervace
V případě zrušení rezervace 7 dnů před příjezdem je storno poplatek 100% z ceny pobytu
V případě zrušení rezervace 14 dnů před příjezdem je storno poplatek 50% z ceny pobytu.
V případě zrušení rezervace 21 dní
před příjezdem je storno poplatek 25% z ceny pobytu.
6. Přeobjednání termínu
Pokud se nemůžete v dohodnutém a zaplaceném termínu ze závažných důvodů dostavit, informujte o tom předem telefonicky, SMS, emailem a termín Vám bude bez poplatku přehozen (dle volných kapacit ubytování).
7. Dárkové poukazy
Dárkový poukaz je možéý objednat telefonicky, emailem, SMS. Lze jej zaslat pouze elektronickým způsobem.
Dárkový poukaz nelze vystavit na přesný termín. Dárkový poukaz lze vystavit pouze na období : zimní sezóna, letní sezóna, mimo sezóna.
Po vybrání sezóny je podmínkou zaslat 100% smluvní ceny dle platného ceníku pronajímatele a vratnou kauci 2.000 CZK. Poté bude poukaz zaslán elektronicky. Kauce bude po ukončení pobytu vrácena zpět na účet ze kterého přišla platba.
Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na ubytovací služby, které provozovatel nabízí. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu, poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit při rezervaci termínu. Pokud zákazník nenahlásí
dárkový poukaz při rezervaci termínu, nemusí být akceptován pro platbu.
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze
směnit zpět za hotovost.
8. Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty osobních
věcí klienta v před, průběhu a po ubytování neručí.
9. Ceníky
Ceník je k nahlédnutí na
webových stránkách provozovatele.
Nejsme plátci DPH - identifikovaná osoba.
10. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí nájemce bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně reklamačním protokolem, na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po nájemci. Všechny potřebné informace k reklamaci ubytovacích služeb jsou k dispozici u provozovatele. V případě potřeby budou informace i s reklamačním protokolem zaslány nájemci.
11. Topení
Teplota v apartmánu je ovládána dálkově provozovatelem ubytování.
Topení není určeno k ovládání jinou osobou, pouze provozovatelem ubytování.
Úprava teploty v ubytování lze pouze po vyžádání u provozovatele služeb.
Pokud nebude nájemce dodržovat pokyny výše, bude mu účtován poplatek dle platného ceníku dodavatelem služeb.
12. Domácí mazlíčci.
• Psům a jiným zvířatům je povolen vstup pouze do prostor apartmánu, zahrady. Není povoleno nechat zvíře volně pobíhat po společných prostorách, tj. společná chodba ostatních vlastníků bytů, do které nájemce nemá možný přístup.
• Za zvíře zodpovídá v plném rozsahu majitel zvířete.
• Psi a jiná zvířata se nesmí nechat odpočívat, ležet, skákat, na lůžku nebo gauči, ve špinavém stavu.
• Nájemce je povinen po svých psech uklízet v okolí apartmánu psí exkrementy.
• Nájemce je povinen zajistit, aby pes a jiná domácí zvířata, nikterak neobtěžovala ostatní majitele bytů, např. svým štěkáním, mňoukáním, škrábáním atd...
• V případě jakéhokoliv poškození apartmánového zařízení zvířetem je nájemce povinen zaplatit škodu v plné
výši.
2. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 9.1.2020.